Leven vanuit je hart.

En dan heb je een bepaalde leeftijd bereikt waarop jij jezelf niet meer hoeft te bewijzen, althans zo voel ik het.

Ik heb jarenlang iedereen die mij lief is/was gepleased, want stel je toch eens voor dat je iemand teleurstelt. Een ander boven mijn persoontje plaatsen was mijn tweede natuur geworden.

Uitgerekend vandaag heb ik een gesprek gehad met iemand die mij nog nooit gezien of gesproken heeft. Zij heeft de gave om mensen te “lezen” en het eerste wat ze zei was: Jij bent een gever en hebt moeite met ontvangen. Zo………. die kwam binnen. Hoe moeilijk ik het ook vind, het is nu eenmaal zo.

Ondanks het feit dat het financieel eigenlijk niet kan, ga ik voor mijn droom ……. communiceren met dieren. Het is een jaaropleiding, met wekelijkse opdrachten. Dit gaat veel van mij vragen en ik weet dat ik heel erg diep zal gaan, maar………… Als ik mijn droom kan en mag verwezenlijken en echt met dieren kan en mag communiceren dan ben ik de gelukkigste vrouw op aarde.

Liefdevolle groet, Monique

 

 

 

 

Over monique46

Leef in liefde, eenvoud en vrijheid. Natuurmens en dierenvriend.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

