Volle maan!

Deze maan staat in het teken van loslaten, maar ook van hernieuwde contacten.

Loslaten, niet mijn sterkste kant! Wat ik liefheb met heel mijn hart……….. dan voelt loslaten als verraad. Maar toch, ik moet het doen. Dromen blijven komen, jouw glimlach, het samenwerken, samen genieten van zoveel. Helaas werd het leven jou te zwaar, maar ik wilde het niet zien. Alles deed ik om het om te draaien, maar nu zonder resultaat.

Veel heb ik van jou geleerd, een beetje heb jij van mij geleerd. Maar wat niemand mij heeft geleerd is hoe ik met jouw dood mag omgaan. Geen dag gaat voorbij dat ik niet aan je denk.

De fout die ik maakte, tijdens je laatste uren, heeft mij diep geraakt!

Ik weet dat jij je rust hebt gevonden en daar haal ik kracht uit. Ooit zien wij elkaar weer en ik daar kijk ik naar uit!

Ik neem je mee de komende dagen, maar zal jou in dit aardse leven het komende jaar loslaten.

Bedankt lieverd en geniet van je rust!

Liefs Monique

 

Over monique46

Leef in liefde, eenvoud en vrijheid. Natuurmens en dierenvriend.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

