A star in heaven!

Mijn liefste Sammie is over de regenboogbrug gegaan, mijn leven staat stil! Doodziek van verdriet, het gemis. Nooit meer lekker samen knuffelen, nooit meer met mijn neus over haar hoofdje gaan …………… dat vond zij zo heerlijk. Samen onder het dekbed genieten van elkaar …. ik kan er alleen nog over dromen.

Een liefde zo puur en oprecht, zonder vooroordeel ………… zo waren wij samen, zo sterk verbonden met elkaar, van hart tot hart!

Sammie leerde mij liefhebben! Liefhebben zonder oordeel, liefhebben in de meest puurste vorm! Vele lessen heeft zij mij geleerd, vooral de laatste weken waren bijzonder heftig en soms zo pijnlijk.

Lieve Sammie, je laatste boodschap was zo duidelijk! Ik laat alles los en luister naar jou. Liefde is houden van, maar ook loslaten in liefde. Ik laat jou vrij, geniet aan de andere kant, het samenzijn met je moeder, je broertjes en al je vriendjes en vriendinnetjes!

Warme knuffel en heel veel liefde voor jou, lieve mooie Sammie xxx

Over monique46

Leef in liefde, eenvoud en vrijheid. Natuurmens en dierenvriend.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

