Whoeha Blue Monday!

Uitgerekend op Blue Monday valt alles op zijn plek en kan ik weer genieten van het leven!

Genieten van mijn lieve paardenvriendjes. Als ik naast de wei stop en een enkel woord zeg komen ze meteen voor een knuffel! Ja, ik ben smoorverliefd op deze Ijslandertjes, ze hebben alleen een wei met eten en drinken tot hun beschikking. Geen droog stalletje of beschutting van bomen of hagen, maar gelukkig hebben zij een dikke vacht en dus hebben ze weinig last van de kou!

Verder vandaag mijn krachtdier, de buizerd, weer gezien. Slapend in een boom! Een uniek beeld en dat koester ik!

En dan open ik mijn mail en zie ik alleen maar uitnodigingen voor een nieuwe baan! Natuurlijk voelt dat super, maar ik heb droom baan en dus iedereen vriendelijk bedankt!

Voor mij absoluut geen Blue Monday…………… wat een onzin is dit!!! Jeetje dat er mensen zijn die in deze flauwekul mee gaan!!!  Voor mij zijn dit mensen zonder ruggengraat, je weet dat december een dure maand is, dus daar kan je je op voorbereiden! Waarom niet genoegen nemen met minder??? Waarom niet gewoon de natuur in en genieten van de mooiste geschenken die er zijn? Onbetaalbaar en zo mooi???

Het leven biedt je zoveel …………… geniet ervan!!!

Warme groet, Monique

Over monique46

Leef in liefde, eenvoud en vrijheid. Natuurmens en dierenvriend.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

