Lente en de kriebels ……..

De lente is deze week officieel begonnen en dat is goed te merken! De temperatuur stijgt, de vogels zijn druk bezig met hun nest en de natuur ontwaakt.

Ook ik ontwaak en dus tijd voor een grote schoonmaak. Vandaag al behoorlijk veel opgeruimd in en om huis, maar ook op persoonlijk gebied. Ruimte maken, letterlijk en figuurlijk, omdat bepaalde zaken niet meer bij mij passen en mij in m´n groei belemmeren.

Ik weet inmiddels precies waar ik voor ga en dat is: Groeien en bloeien!!!

Groeien is voor mij leren en investeren in de toekomst. Bloeien is slagen in mijn doelstellingen, mijn echte vrienden ten alle tijden bij staan en flexibel zijn.

Ieder mens kan en mag groeien en bloeien! Wat heb jij nodig om te groeien en te bloeien? Durf jij er echt voor te gaan of houdt angst, twijfel en onzekerheid je tegen? Als dit zo is, iets houdt je tegen, vraag jezelf dan af waarom!

Veel mensen blijven in een bepaald patroon vastzitten, omdat ze bang zijn iets of iemand te verliezen. Maar wat als jij uit dat patroon stapt en er een compleet nieuwe wereld voor je opengaat? Opruimen betekend soms afscheid nemen van het vertrouwde, maar wat is vertrouwd? Alle antwoorden vindt je in je hart, durf daar naar te luisteren! Groei en bloei, geniet van alle mooie dingen die op je pad zullen komen!

Onthoud dat: Hoe sterker jij je vastklampt aan iets wat niet meer bij jou past, je leven stil blijft staan! Sta open voor nieuwe kansen en omarm ze!

Lieve warme lente groet, Monique

Over monique46

Leef in liefde, eenvoud en vrijheid. Natuurmens en dierenvriend.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

