Een bijzondere dag!!!

Soms heb je van die dagen die je een mega-boost geven en dit is voor mij zo’n dag.

Al meteen bij het wakker worden weten dat wij vandaag iemand blij mochten gaan maken. Nee, niet zomaar iemand, maar een kanjer die ons hart heeft gestolen. Veel te bescheiden, ontzettend lief en een super mooie persoonlijkheid.

Vanaf mijn werk een sms-je sturen, met toestemming van de baas. Oei accu bijna leeg, tja dat krijg je dus als je je mobiel zelden gebruikt …. haha overbodige luxe voor mij! Niet veel later hoor ik dat ik een sms ontvang, nee niet van de kanjer, maar van mijn cursusleider. Ze wil graag met mij praten en in een flits zie ik het gesprek voorbij komen, nu even niet aan denken.

Ik ga verder met mijn werk en geniet als ik zijn stralende glimlach zie. Er wordt veel gelachen en dan besef ik weer wat ik een geluksvogel bent. Ik mag iemand helpen om verder te groeien. Als ik klaar ben komt zijn therapeut en krijg ik een aura-beschermer. Het voelt alsof alles op zijn plek valt en zingend en fluitend fiets ik naar huis.

Bij thuiskomst wacht onze lieve viervoeter op mij en dat is altijd ons momentje, lekker knuffelen en dan samen wandelen.

Als mij lief thuiskomt gaan wij samen op weg om onze kanjer een beetje op weg te helpen. Ze heeft er zichtbaar moeite mee en dus laten wij alles aan haar over. Als alles geregeld is zien wij een stralende kanjer. Pff, ik schiet nu nog vol.

Met m’n lief naar de Meinweg en uiteraard praten wij zachtjes over het mooie moment. Wat is het heerlijk als je samen op één lijn zit, dit kan en mag delen.

Bij thuiskomst het verwachtte telefoontje. Het was best wel vreemd dat uitgerekend zij mij om advies vroeg. Ik vertelde wat ik tijdens de cursus had gevoeld en de vermoeidheid op weg naar huis! Maar ook dat ik wist dat iemand wilde stoppen. Ze wist duidelijk niet hoe ze met dit gegeven om mocht gaan. Door de stilte ben ik gaan praten en ze was met stomheid geslagen. Ze vroeg letterlijk: Hoe weet jij dit allemaal??? Het is de energie die iemand uitzendt in combinatie met de lichaamstaal, dan valt voor mij alles op zijn plaats. Wij hebben duidelijke afspraken gemaakt en ja de persoon in kwestie mag contact met mij opnemen.

Ik hoop uiteraard dat ik ook andere mensen die mij dierbaar zijn, verder heb geholpen vandaag.

Warme en blije groet, Monique

 

Over monique46

Leef in liefde, eenvoud en vrijheid. Natuurmens en dierenvriend.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

