Weekend!

Twee dagen dat ik helemaal niets moet, ik mag datgene doen wat voor mij goed voelt, dus de natuur in.

Met uitzondering van twee heerlijke wandelingen, heb ik niet veel gedaan omdat mijn lichaam dat niet toe laat. Maar het mooie van de wandelingen is de serene rust! Daarom ga ik ook het liefst alleen wandelen, alleen dan ben ik echt één met de natuur. Ja ik stoor mij enorm aan de zondag-wandelaars met hun eindeloze gekwek en gillende kinderen.

Gelukkig weet ik waar ik ongestoord van de natuur mag en kan genieten, daar waar niemand komt, waar ik de reeën  kan observeren en alles om me heen vergeet. Tijdens mijn wandeling vandaag zag ik een hoogzwanger ree! Helaas geen foto, maar eigenlijk is dat ook goed. Uiteraard hoop ik dat ik dit jaar weer een reekalf mag zien.

Tijdens mijn wandelingen worden onbewust al mijn vragen opgelost. Simpelweg door niet na te denken. Het is goed zoals het is!

Met een warm gevoel denk ik terug aan mijn ontmoeting met mijn maatje, geniet ik van het brommende geluid van de padden in de vijver, maar vooral van mijn partner.

Vandaag heb ik mijn partner weer een QT behandeling gegeven en het resultaat is echt super. Waarom??? Hij geloofd er niet in, maar vanavond zei hij dat de pijn verdwenen is en dat hij zich super voelt! Haha kon hij mij maar behandelen, dan zouden wij lachend door het leven gaan.

Gistermiddag de hond van mijn moeder behandeld en vandaag een positief bericht van haar! Mijn weekend kan niet meer stuk! Gewoon eerlijk en open communiceren, dat is mijn motto!!!

Warme liefdevolle groet, Monique

Over monique46

Leef in liefde, eenvoud en vrijheid. Natuurmens en dierenvriend.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

