Terugblik of ……………

De laatste dag van het jaar. Voor veel mensen HET moment om terug te kijken naar het afgelopen jaar. Hoewel ik er een hekel aan heb, doe ik het toch!

Een lijstje met positieve momenten, naast het lijstje met negatieve momenten. Vrienden verdwenen, een enkeling kwam nog even terug.  Maar er kwamen zoveel nieuwe mensen in mijn leven, mensen die mij als mens accepteerden. Zij hebben mijn leven zoveel glans gegeven.

Een persoon heeft mijn hart gestolen en mijn liefde voor haar kent geen grenzen. Ja, Monique die niemand meer toe wilde laten, maar deze jonge meid wel! De foto van haar Papa staat voor mijn beeldscherm! Vanavond was erg intens met haar!  Maar oprechte, onvoorwaardelijke liefde laat zich niet sturen.

Maar terugkijkend op 2011 kom ik maar tot één conclusie: Het leven is te waardevol om je onder te dompelen in verdriet! Uiteraard met uitzondering voor de vele mooie mensen die een dierbaar iemand zijn verloren, laat het verdriet toe en neem je tijd!!! Helaas ook die kant heb ik te vaak ervaren, maar ja ook logisch als je ouder wordt, na vandaag nog 8 dagen en dan alweer een jaar ouder …………….pfff!

Omarm iedere dag alsof het je laatste is!

Ik neem afscheid van 2011 en neem alle mooie momenten, herinneringen mee naar 2012! Zij geven 2012 een enorme boost, een mooier begin kan ik mij niet wensen!

Mijn hoogtepunt van 2011 was het twitterkerstfeest. Een feest van liefde, zonder oordeel, gewoon heel erg puur!

De balans slaat door naar het positieve en vanuit deze positieve flow wens ik jou een magisch, sprankelend, liefdevol, mooi 2012!

Sprankelende groet, Monique

Over monique46

Leef in liefde, eenvoud en vrijheid. Natuurmens en dierenvriend.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

