Top 2000

De 13e editie van de TOP 2000 is al enkele dagen bezig! Luister ik al vanaf het begin??? Geen idee, maar dat doet er niet toe!

Ieder jaar is dit voor mij de mooiste week van het jaar! Twee jaar deelde ik deze week met m’n dierbaartste maatje. Urenlang chatten en herinneringen delen, maar ook nieuwe herinneringen werden geboren. Deze herinneringen zitten voor altijd in mijn hart, heel erg diep, maar mijn leven gaat verder.

Niets of niemand gaat deze week verknallen. Het is zoals mijn lief het vanavond zei: Dit is jouw week, alleen maar genieten! Ja ik ga genieten, wat??? Ik geniet nu al zo ontzettend en dat gevoel wordt alleen maar meer.

Ik geniet in mijn eentje en dat is misschien wel mooier! Dit jaar deel ik de top 2000 met nieuwe mensen en dat voelt echt super! Dat is ook de kracht van Twitter!

Meer en meer laat ik het verleden los en kies ik voor de mensen in het nu! Vertrouwen op mijn innerlijke stem en vanuit dat punt leef ik nu!

Voor mij en mijn lieve partner geen keurslijf, geen verplichtingen, maar simpelweg genieten van  het nu!

Eén dag vrij deze week, dus dat wordt nachtwerk, genieten op mijn manier! Maar het mooie is dat deze week mij heel veel duidelijk maakt.

Geen mens komt zonder reden op mijn pad, onze tijd samen telt niet, wel de indruk!

Er zijn mensen die zo’n enorme indruk achter laten, zo’n overweldigend gevoel, geen eisen, maar puur respect! Deze mensen neem ik mee in 2012!

Voor nu blijf ik genieten van de Top2000! Me-time. En wat koester ik deze tijd. Mijn lief geeft mij alle tijd en ruimte. Hij geniet ervan mij zo te zien, zingend en dansend door ons huis. Maar gelukkig is hij er ook op die momenten dat mijn tranen stromen, het gemis van zoveel onbesproken woorden.

Lieve lezer, alleen jij kan je leven glans geven, doe dat dan! Doe het nu!

Lieve, warme groet, Monique

Over monique46

Leef in liefde, eenvoud en vrijheid. Natuurmens en dierenvriend.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op Top 2000

  1. Theo Nijkerk zegt:

    Aan je tweets kan ik goed merken dat je geniet! En ik ook, hoor. Het is de 1e keer dat ik de Top 2000 luister en ik vind het geweldig!
    En mooi geschreven!

Geef een reactie

