Het twitterkerstfeest!

Vandaag was het eindelijk zover, het twitterkerstfeest. Stijf van de zenuwen zat ik in de trein! Wat als er geen klik zou zijn met de tweeps die ik zou ontmoeten? Wat als ik in de keuken moest gaan helpen, ik ben geen keukenprinses.

Van het station naar de locatie lopen, in de regen, weg kapsel ……….. maar wel zoals ik dus ben!

En dan opeens sta ik oog in oog met iemand die mij zo dierbaar is geworden, de kanjer die het Twitterfeest wilde organiseren. Wauw wat een super moment om deze lieve, mooie vrouw te ont-moeten, te knuffelen

Op weg naar de garderobe, zie ik buiten haar lief staan. Niet nadenken, alles aan de kant gegooid en naar buiten. Misschien iets te impulsief van mijn kant, maar ook een heerlijk moment!

Dan leer ik mensen kennen die ik niet volg op twitter, dat komt heel erg snel, wat een pareltjes!!! Meer en meer tweeps druppelen binnen en het voelt als thuiskomen, een warme deken.

Omdat ik bezig moet blijven op zulke momenten help ik waar het nodig is. Dan zie ik dat het bijna 16:00 u. is.

De mensen die het zo ontzettend verdienen zullen arriveren. Wat doet dit met deze gezinnen? Je geeft je toch maar bloot aan volstrekt vreemde mensen.

Wat ben ik dankbaar dat ik deze mensen heb mogen ontmoeten! Mooie, ontroerende gesprekken volgden tijdens het roken. Als je met pijn en moeite het hoofd boven water kan houden en je dan zomaar laat zien in de meest kwetsbare positie, dan schiet ik helemaal vol! Het opent mijn ogen, laat mij zien hoe rijk ik ben, maar tevens voel ik schaamte!

Schaamte omdat ik voor mijn gevoel veel meer voor mijn medemens kan en mag betekenen! Mensen die mij echt goed kennen weten dat geld mij helemaal niets zegt.

Ach, die stralende gezichtjes van de kinderen! Lekker snoepen, iets drinken nemen als je dat wilt, de kadootjes die ze mochten halen! Niets mooiers!

Zo mooi om die gezinnen gewoon te zien genieten en stralen! Ja, het was hun feest! Misschien wel een opening naar een ander leven, een mooie toekomst!

Het is zoals onze kanjer het zei: Maak je dromen waar en leef in liefde!

Die liefde deel ik graag met iedereen die mij lief is, maar vooral met hen die het zwaar hebben in dit leven!

Op dit moment kan ik alleen maar zeggen dat ik zo ontzettend dankbaar ben! Op naar het twitterfeest 2012!!!

Lieve, warme groet, Monique

Over monique46

Leef in liefde, eenvoud en vrijheid. Natuurmens en dierenvriend.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op Het twitterkerstfeest!

  1. Anja zegt:

    Wat mooi,prachtig,warm geschreven!!Via twitter al aardig op de hoogte….Uit de verhalen een pracht feest!!Ik spijt voor het niet mee kunnen helpen!Volgend jaar erbij!!
    Groetjes,Anja
    Anja21864(twitter )

  2. dank je wel in Liefde -x- geen woorden genoeg tranen met tuiten

Geef een reactie

