If tomorrow never comes …….

Vandaag kwam ik een blog tegen met dezelfde strekking en dat heeft mij uiteraard aan het denken gezet!

Wat als er geen morgen meer is, wat zou ik dan doen? Heel erg vroeg opstaan, mijn lief en onze dieren vasthouden en zeggen hoeveel ik van ze hou, dat zij mijn leven glans hebben gegeven! Op de trein stappen om nog eenmaal mijn dierbare zus te zien, te knuffelen en haar mijn liefde geven voor de toekomst!

Terug in mijn woonplaats ga ik naar mijn moeder! Knuffelen is er niet bij, wil zij niet! Ik zou haar vertellen dat ik naar Papa en m’n broer ga, dat ik al onze dierenvrienden weer zal zien, maar vooral dat zij altijd bij m’n lief terecht kan! Maar ook dat ik vrede mee heb, het leven was goed!

Dan volgt een gok! Op weg naar mijn soulmate, mijn klankbord, de zon in mijn leven! Er vanuit gaande hem thuis aan te treffen, hoop ik dat ik ergens de kracht vandaan weet te halen om te zeggen wat hij echt voor mij heeft betekend. Een laatste knuffel, een laatste kus, een laatste blik in zijn ogen en dan is het over!

Dan ga ik naar huis, mijn veilige haven! Vraag m’n lief om met mij naar bed te gaan en mij vast te houden tot het moment daar is. Woorden zijn overbodig, mijn gezicht is een open boek!

Als een vlinder vlieg ik naar de overkant, laat m’n onverwerkte verleden achter mij en hoop dat Papa mij staat op te wachten! Dan vlieg ik in zijn armen en kom thuis! Weten dat er een aantal mensen zijn die ik zo intens lief heb, maar …………. Het lot heeft bepaald!

Warme groet, Monique

 

 

Over monique46

Leef in liefde, eenvoud en vrijheid. Natuurmens en dierenvriend.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

