Leef nu!

Met een mega brok in mijn keel begin ik dit blog! Woorden van mijn lieve soulmate.

Ja, ik leef nu, nu op dit moment. Ik hou zo waanzinnig van dit leven, maar soms begrijp ik er helemaal niets van!

Mijn gedachten zijn bij morgen en ik weet dat ik zal breken. Nee, ik schaam me er niet meer voor. Nooit zal ik kunnen wennen aan het verdriet dat een ander treft. Sommige zaken kan je sturen, maar meestal overkomen ze jou. Ik heb geen handvaten, geen richtlijnen hoe je met verdriet en pijn om kan en mag gaan. Dit is zo persoonlijk, ieder gaat er op zijn manier mee om!

Ik denk aan lieve, mooie Robbin. Zo jong nog en dan je Papa loslaten. Dat is echte liefde, dit is zo puur!

Natuurlijk brengt dit veel herinneringen aan mijn Papa naar boven. Ik ben hem zo dankbaar, hij heeft mij onbewust zoveel geleerd. Houden van kent geen beperkingen, het is je hart dat spreekt!

Leef nu, heb lief met heel je hart! Laat los wat pijn en verdriet doet! Ik ben er geweest, heb losgelaten wat mij dierbaarder was dan mijn eigen leven. Maar ik ben er, sterker en bewuster dan ooit te voren. Omarm dit leven.

Liefs en een warme knuffel, Monique

Over monique46

Leef in liefde, eenvoud en vrijheid. Natuurmens en dierenvriend.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

