Crazy!

Weken zijn er voorbij gegaan, weken waarin ik niet aan een dierbare vriend dacht. Tot afgelopen weekend. Een beladen weekend, iets dat maandagavond tot een huilbui leidde. Gelukkig was daar mijn lieverd en ja, ook hij moest vreselijk huilen. Die vreselijke ziekte K***** kwam op diverse manieren weer zo dichtbij. Ik denk dat niemand het droog houdt bij het lezen van Guusjes verhaal.

Maar dan volgt een nieuwe dag! In tegenstelling tot maandagmorgen vrolijk naar mijn werk. PGB-houder blij gemaakt met de boekjes, elkaar plagen en zo ontzettend veel lachen. Yep, hij vindt mij soms gek en als zijn ogen dan stralen, ben ik zo dankbaar! Dankbaar dat uiteindelijk alles goed is gekomen.

Tja, ik besluit toch maar eens naar het radioprogramma van M & M te luisteren. Haha, het thema is: Crazy! Toeval? Nee, het moet zo zijn en dat is het mooie van het leven.

Mijn lieverd zegt het zo vaak tegen mij: Jij bent zo gek als een deur! Ik vat het maar op als een compliment ……..! Ik ben iemand van uitersten en hoe hard ik ook probeer bepaalde emoties te controleren, het lukt mij dus nooit!

Maar opeens valt het kwartje: Ik ben crazy!  Ik zuig alles op, maar vergeet het te filteren. Nee, dat is niet eerlijk! Ik filter niets meer, maar laat mij leiden door mijn gevoel. Mijn gevoel is de liefde voor dit leven, een leven vol verrassingen!

En dan volgt iets wat ik nooit had verwacht, met als gevolg dat ik nog meer straal en dans op de toppen van mijn tenen!

Laat mij gek zijn en neem mij niet al te serieus!

Lieve, warme groet, Monique

Over monique46

Leef in liefde, eenvoud en vrijheid. Natuurmens en dierenvriend.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

