Tijd en geld!

Tijd is een relatief begrip, maar toch! Naarmate je ouder wordt lijkt het alsof de tijd veel sneller gaat, je hebt het gevoel dat je het allemaal niet meer kan bijbenen, maar is dat echt zo? Nee natuurlijk niet, de tijd tikt gewoon 60 seconden per minuut, 60 minuten per uur etc. ect.!

Iets heel erg diep in mijn onderbewustzijn zegt mij dat dit het moment is om te kijken naar datgene wat echt belangrijk is. Voor mij inmiddels heel erg duidelijk. De leugens uit het verleden hebben mijn vertrouwen enorm beschadigd, maar waarschijnlijk was ik erg naïef en geloofde die “mooie” woorden.

Maar de tijd heeft mij ingehaald, dankzij internet!! Ik ben daar echt dankbaar voor, omdat ik van mening ben dat mijn onvoorwaardelijke liefde slechts daar tot uiting kan komen waar dat gevoel, die liefde gewaardeerd wordt.

Stopt de tijd nu? Nee, natuurlijk niet. We staan aan de vooravond van iets dat iedereen zal raken. Enkele dagen geleden had ik een pittige discussie met een “zogenaamd” medium. De persoon in kwestie walgde van de Occupy-beweging, het zou allemaal onzin zijn. Tja, de reactie op mijn antwoord liet mij duidelijk zien dat de betreffende persoon absoluut geen medium is, maar iemand die puur en alleen uit is op persoonlijk (geldelijk) gewin.

Ook dat past in deze tijd, met tientallen of een veelvoud van coaches, die ons de weg zullen wijzen. Helaas, zoek de antwoorden in je hart. Deze zijn eerlijk en oprecht en kosten jou helemaal niets. Alleen de ultieme waarheid!

Zet de tijd en het geld eens op nul en ga bij jezelf te rade wat echt belangrijk is! Wat maakt jou blij, gelukkig?

Ik hoop dat je, net als ik, de kleine, pure, mooie en oprechte momenten kan en wil waarderen.

Mijn advies: Stop je geld in een oude sok!

Lieve groet, Monique

Over monique46

Leef in liefde, eenvoud en vrijheid. Natuurmens en dierenvriend.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

